استفاده از خدمات و سرویس های رویال کد به این معنی است که این قوانین خوانده شده است و پذیرفته شده . در صورتی مشتری درخواستی مخالف این قوانین نماید رویال کد موظف به پاسخگویی نمی باشد.

  1. حتما قبل از درخواست خدمات درخواست مشاوره رایگان در رابطه با سرویس مورد نظر خود نمایید تا پروژه شما به صورت کامل نقد و بررسی شود تا نیاز های شما مشخص شود و هیچگونه ابهامی در پروژه و روند انجام آن نباشد .
  2. محتوایی درون وبسایت یا اپلیکیشن طراحی شده نباید خلاف عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و پس طراحی سایت و تحویل آن به شما در صورتی که این قانون نقض گردد رویال کد هیچ مسولیتی در قبال عواقب آن ندارد و عواقب آن بر عهده مالک سایت و اپلیکیشن می باشد .
  3. رویال کد به هیچ عنوان اقدام به طراحی سایت و اپلیکیشن های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران نمی کند و در صورتی که نام رویال کد در سایتی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است ذکر شود رویال کد اقدام به اعاده حیثیت می کند و فقط مسئولیت سایت هایی که در صفحه ی نمونه کار ذکر شده اند را می پذیرد .
  4. در صورتی که محتوا رویال کد بدون ذکر منبع کپی شود و در سایتی ذکر شود رویال کد به هیچ عنوان راضی نبوده و در صورت نیاز از مسئولان سایت متخلف شکایت می نمایید.
  5. در صورتی که پس از ثبت سفارش از ادامه انجام پروژه منصرف شوید ده درصد مبلغ به عنوان خسارت از مبلغ پروژه کسر می شود و مابقی هزینه به کاربر بازگردانده می شود البته اگر ابتدایی انجام پروژه این اتفاق صورت گیرد ، در غیر این صورت بر اساس پیشرفت انجام پروژه درصد لازمه از مبلغ پرداختی کسر می شود و مابقی به کاربر بازگردانده می شود
  6. پیگری و پشتیبانی سفارش شما فقط از راه های ارتباطی که در سایت ذکر شده است امکان پذیر می باشد و ساعات پشتیبانی از 6 صبح تا 1 شب است و در مابقی ساعات از پشتیبانی شما معذوریم.
  7. پس ثبت درخواست مشاوره یا ثبت سفارش رویال کد تا 48 ساعت فرصت پاسخگویی و تماس با شما را دارد.
  8. در صورتی که انجام پروژه بیشتر از زمانی که بین رویال کد و کاربر به توافق رسیده است به طول بیانجامد رویال کد فرصت دارد تا ده روز بعد از اتمام زمان توافقی پروژه را تحویل دهد در غیر این صورت باید به صورت روز شمار خسارت وارده به کاربر را بپردازد.
  9. برای پشتیبانی و پیگیری سفارش راه های گوناگونی وجود دارد که یکی از این راه ها بخش تیکتینگ سایت است و حداکثر زمان پاسخگویی 48 ساعت است.
  10. در صورت داشتن شکایت از طریق پل های ارتباطی در صفحه تماس با ما اقدام به اعلام شکایت نمایید تا به شکایت شما رسیدگی شود
  11. مبلغ سفارش شما در صورتی تغییر می کند که شما درخواست امکانات اضافی نمایید.

*مواردی که در بالا ذکر شده است قوانین کلی رویال کد می باشد و مابقی قوانین به صورت دسته بندی شده از طریق لینک های زیر قابل دسترسی هستند.*