
اگر صاحب یک کسبوکار نو هستید و قصد دارید که برای شرکتتان یا فروشگاهتان یک سایت داشته باشید، اما نمیدانید که یک سایت فروشگاهی چه امکاناتی باید داشته باشد. رویال کد مانند همیشه در کنار شماست تا مواردی که لازم است رعایت کنید که یک وبسایت موفق را داشته باشید را به شما عزیزان معرفی کند.
چرا باید امکانات سایت فروشگاهی ما تکمیل و حرفهای باشد؟
برای اینکه بتوانید توجه مخاطب و خریداران را به سایت خودتان جلب کنید، به شما توصیه میکنیم اول خودتان را بهجای مشتری بگذارید.
به طور مثال مشاهده کنید بین فروشگاههای آنلاین که معروفترین آنها دیجیکالا با آدرس اینترنتی: digikala.com است، چه علتی وجود دارد که از این فروشگاه خرید میکنید یا دلیل و اعتماد شما به این فروشگاه اینترنتی، نسبت به دیگر فروشگاههای اینترنتی چیست؟
برای مطالعه بیشتر دربارهٔ بهترین فروشگاههای اینترنتی، میتوانید مقالهٔ 10 فروشگاه برتر اینترنتی را مطالعه نمایید.
همچنین چه امکاناتی در یک سایت فروشگاهی وجود دارد که شما را به خرید از آن فروشگاه، ترغیب میکند؟
بهعنوانمثال میتواند وجود مواردی همانند پرداخت درب منزل، قیمت مناسب، داشتن چند روش پرداخت، پشتیبانی سریع، چت آنلاین و … باشد؟
همین عوامل کوچک و ریز است که باعث میشود یک مشتری به یک سایت فروشگاهی بیشتر از سایتهای دیگر اعتماد کند و خرید خود را انجام دهد.
برای اینکه بدانید چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق را راهاندازی کنید میتوانید به مقاله آن مراجعه کنید.
این عوامل عبارتاند از:
۱. کاربرپسند بودن
یکی از مهمترین و اصلیترین امکانات یک سایت فروشگاهی، کاربرپسند بودن سایت است. شاید برایتان سؤال پیش آید که ویژگی کاربرپسند بودن به چه معناست؟
برای پاسخ به این سؤال میتوان گفت؛ یک سایت فروشگاهی باید بهگونهای طراحی شود که زمانی کاربر وارد سایت فروشگاهی شما میشود باید بهراحتی بتواند هرآنچه که نیاز دارد را سریع پیدا کند.
جالب است که بدانید 76 درصد از مصرفکنندهها، مهمترین ویژگی یک سایت را، استفاده آسان از آن سایت میدانند.
درنتیجه، ویژگی کاربرپسند بودن فقط به زیبایی و طراحی ظاهری سایت ختم نمیشود؛ بلکه هدف اصلی آن این است که به خریدار کمک کند که سریع و بدون هیچ پیچیدگی، بتواند کالای موردنیاز خود را پیدا و خریداری کند.
چراکه وجود هر مسیر پیچیده و غیرضروری میتواند خرید را برای مشتری سخت کند که همین امر باعث میشود کاربر از سایت خارج شود و به دنبال فروشگاهی اینترنتی دیگری باشد.
درواقع با داشتن چند قابلیت و امکانات ساده میتوانید سایتی کاربرپسند و جذاب برای خود داشته باشید. از مهمترین امکانات میتوان به، قابلیت جستجو و تکمیل خرید خودکار اشاره کرد.
بهطورکلی بهجای اینکه یک تجربه دردسر سازی را برای مشتری و مخاطب رقم بزنید؛ میتوانید یک مزیت رقابتی بین سایتها داشته باشید تا بازدیدها و خریداران سایتتان افزایش پیدا کند.
برای اینکه با مفهوم رابط کاربری و تجربه کاربری بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مقاله رابط کاربری (UI) چیست را مطالعه نمایید.
۲. سازگار بودن وبسایت با موبایل
جالب است بدانید که خریدکردن با موبایل ۵۰ درصد از معاملات آنلاین را تشکیل میدهد.
درواقع داشتن یک وبسایت متناسب با هر دستگاهی مانند موبایل، تبلت، موبایل، کامپیوتر و… میتواند بهصورت چشمگیری میزان فروش سایت فروشگاهیتان را افزایش دهد.
به طور مثال سایت فروشگاهی Walmart با آدرس اینترنتی: walmart.com، زمانی که وبسایت خود را بهینهسازی و متناسب با موبایل نیز کرد، شاهد 98 درصدی افزایش فروش خود بود.
درنتیجه، فرق نمیکند که شما هزاران صفحهٔ محصول داشته باشید یا فقط پنج صفحه، بلکه با ایجاد یک تجربه سازگار با موبایل میتوانید هم تجربهٔ خرید بهتری برای خریداری خود رقم بزنید و هم فروش بالایی را تجربه کنید.
در صورتی که با کلمه رسپانسیو یا واکنشگرا آشنایی ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله رسپانسیو چیست را مطالعه نمایید.
۳. تهیه عکس و فیلم از محصولات
از آنجاییکه خریدار فقط با دیدن عکس میتواند کیفیت، ظاهر و جنس یک محصول را متوجه شود،درنتیجه وجود عکسهای باکیفیت بالا، میتواند کمک بسیاری به مشتری در جهت خرید محصول کند.
چراکه این روزها خریداران میخواهند چندین زاویه عکس از محصول و افرادی که از محصول در محیطهای مختلف استفاده میکنند را مشاهده نمایند.
همچنین برای شناخت بهتر درباره محصول، نیاز دارند که بتوانند عکس محصول را بزرگنمایی کنند و انواع رنگبندی یا سایز محصول را مشاهده نمایند.
درواقع با گذاشتن یک تصویر مبهم یا غیرواضح از محصول در سایت، مشتری را دچار گمراهی میکنید؛ چراکه نمیتواند کیفیت محصول را بهدرستی مشاهده کند و با همین حرکت ساده، بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد.
به گفتهٔ شرکت Adobe، عکسهایی که بارگیری نمیشوند یا زمان زیادی برای بارگیری آنها نیازمند است، میتوانند تا ۳۹ درصد، کاهش مصرفکننده و خریدار را نشان دهند.
البته به شما پیشنهاد میکنیم علاوه بر عکس، فیلم محصول را نیز در سایت خود قرار دهید تا کاربر نتواند دیگر دربارهٔ کیفیت یا سایز محصول شک کند. چراکه فراموش نکنید وجود تصاویر هست که باعث فروش میشود نه فقط متن.
۴. بررسیها و بازخوردهای کاربران از محصولات
تحقیقات نشان میدهد ۹۵ درصد از خریداران، نظرات کاربرانی که قبلاً آن محصول را خریداری کردهاند را مشاهده میکنند و ۵۷ درصد از کاربران فقط در صورت اینکه محصول چهارستاره یا بیشتر داشته باشد، خرید خود را انجام میدهند.
حالا شاید با خود فکر کنید که وجود نظرات منفی یک محصول در سایت، میتواند قاتل فروش باشد و علاوه بر اینکه فروش را زیاد نمیکند؛ بلکه باعث کاهش فروش نیز میشود.
اما باید گفت که این اتفاق نخواهد افتاد. درواقع وجود نظرات منفی میتواند اغلب برای شما مثبت باشد.
چراکه این مسئله ثابت کرده زمانی نظرات منفی دربارهٔ محصولات سانسور میشوند، خریداران با خود تصور میکنند که بررسیهای مثبتی که میتواند فروش شما را بالا ببرد، جعلی هستند.
فراموش نکنید که صداقت مهمترین عامل برای داشتن کسبوکار موفق است همچنین این ویژگی باعث میشود که کاربر راحتتر بتواند به فروشگاه اینترنتی شما اعتماد کند.
همچنین این امکان وجود دارد که شما بتوانید سیستم نظرات سایت فروشگاهی خودتان را به سیستم ستاره دهی گوگل وصل کنید. درحقیقت از طریق این سیستم، بخش نظرات و امتیازدهی کاربران متناسب با این ساختار ایجاد میشود. این کار باعث میشود که در داخل نتایج جستجو، امتیاز محصول و تعداد نظرات، نشان داده شود تا کاربر بتواند آنها را مشاهده کند و خرید خود را انجام دهد.
۵. ارائه پیشنهادات ویژه
ارائه پیشنهادهای ویژه میتواند به طور قابلتوجهی فروش شما را بالا ببرد.
شما میتوانید باتوجهبه موقعیت و مناسبتهای خاص، روی محصولات خود تخفیف بگذارید.
بهعنوانمثال میتوانید برای مناسبتهایی مانند سالگرد تأسیس فروشگاه، شب عید، شب یلدا و.. فروش ویژهای در نظر بگیرید یا همچنین در ازای دعوت دوستان به سایت، کد تخفیفی را ارائه دهید.
چراکه زمانی خریداران متوجه شوند که این فروشگاه اینترنتی، فروش ویژه و تخفیف ارائه میدهد، باعث میشود انگیزهٔ آنها برای خرید بیشتر شود و هچنین وقت بیشتری را برای جستجو در سایت صرف کنند.
بنابراین، اگر سایت فروشگاهی از تبلیغات مداوم استفاده میکند، قطعاً ارائه یک صفحه وب منحصربهفرد که لیست پیشنهادها را در اختیار مخاطبان قرار دهد، علاوه بر ایجاد فروش بالا باعث بهبود سئو سایت نیز میشود.
اغلب فروشگاههای اینترنتی از طریق استفاده از ایمیل، شبکههای اجتماعی، تبلیغات، سرویس پنل پیامک و… پیشنهادهای ویژهٔ محصولات خود را در اطلاع کاربران میگذارند.
البته مؤثرترین راه برای اینکه کاربران از وجود فروش ویژه مطلع شوند این است که از سیستم پنل پیامک استفاده کنید؛ چراکه با استفاده از این سیستم میتوانید، حجم انبوهی از پیام را برای کاربران بهراحتی ارسال کنید.
برای اطلاع بیشتر درباره بهترین پنلهای پیامکی موجود، میتوانید مقالهٔ بهترین پنل پیامک ایران را مطالعه کنید.
۶. لیست آرزوها
حتماً اپلیکیشنهای کتابخوانی را مشاهده کردهاید، زمانی که در حال جستجوی یک کتاب هستید، ناگهان با کتابی که قبلاً دوست داشتهاید بخوانید یا تازه علاقهمند شدید، مواجه میشوید، در این موقعیت آن کتاب را نشاندار میکنید تا بعداً آن را خریداری و مطالعه کنید. یا مثلاً زمانی که داخل شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام هستید با پست جذابی که روبرو میشوید، آن را ذخیره میکنید تا بعداً دوباره آن را ببینید.
اینچنین قابلیتی را باید داخل سایتهای فروشگاهی خود قرار دهید. به این صورت که کاربران توانایی ایجاد مجموعه یا کالکشن را داخل سایت فروشگاهی داشته باشند. به طور مثال برای مد و پوشاک، کتاب، ایدههای هدیه دادن و …
فروشگاههایی که از لیست خواستهها استفاده کردهاند درآمد خوبی نسبت به سایتهایی که این امکان را نداشتهاند، دارا بودند.
زیرا چه چیزی بهتر از اینکه مشتریان بتوانند موارد موردعلاقه خودشان را علامتگذاری کنند؛ تا آنها را در نظر داشته باشند و بتوانند در آینده خریداری کنند.
درنتیجه، حتماً لیست خواستهها، کالکشن یا مجموعهها را داخل سایت فروشگاهی خودتان قرار بدهید تا با استقبال زیاد مخاطبان، روبرو شوید.
۷. ارائه نقشه فروشگاه
فروشگاههایی که از حالت سنتی به حالت اینترنتی و دیجیتال در آمدند؛ ولی همچنان فروشگاه فیزیکیشان را در یک مکان خاص دارند، میتوانند از این ویژگی استفاده کنند.
بعضی اوقات مشتری نمیخواهد منتظر ارسال یک کالا از طریق پست باشد و میخواهد فقط داخل گوگل، آدرس یک فروشگاه خوب را پیدا و بهصورت حضوری به فروشگاه مراجعه کند.
بنابراین، اکثر خریداران فقط برای تحقیق به سایتهای فروشگاهی مراجعه میکنند؛ چراکه آنها تمایل دارند قبل از خرید، در فروشگاه به تحقیق آنلاین بپردازند و همچنین اطلاع پیدا کنند چه فروشگاهی کالای موردنظرشان را در انبارش موجود دارد.
۸. موارد مرتبط
زمانی که در فروشگاههای اینترنتی در حال بازدید هستید، حتماً در بعضی از آن فروشگاهها، با این عبارت ” شما ممکن است این را دوست داشته باشید” مواجه شدهاید.
امکان موارد مرتبط در یک سایت فروشگاهی باعث ایجاد اثر جذبکنندهای، میشود که بسیاری از بازاریابها از این شیوه استفاده میکنند.
به طور مثال زمانی که یک خریدار، محصولی مانند قهوهساز را داخل سبد خریدش ذخیره میکند؛ یک صفحه برایش ظاهر میشود که “شما ممکن است این را دوست داشته باشید” و داخلش محصولات مشابه با کالای موردنظر شما، توضیح داده شده است.
موارد مرتبط یا اقلام مرتبط همچنین میتوانند بهصورت عبارت “افرادی که این کالا را خریداری کردهاند” یا “جستجو کردهاند “و … نمایش داده شود.
با استفاده از این ویژگی میتوانید دیگر کالاها را به خریداران به طور ناخواسته معرفی کنید و شاهد افزایش فروش خود باشید.
۹. سوالات متداول
امروزه کاربران دوست دارند قبل از خرید کالا، دربارهٔ صحت و کیفیت محصول همچنین موارد دیگر اطلاعاتی کسب کنند. در واقع میخواهند قبل از اینکه کالای موردنظر خود را خریداری میکنند ابتدا از آن اطمینان حاصل شوند سپس با خیالی راحت آن را خریداری کنند.
با استفاده از درج قسمت سؤالات متداول در سایت فروشگاهی خود، میتوانید اطلاعات اضافی یا جزئیات محصول را به خریداران ارائه دهید.
خریداران اغلب دربارهٔ پشتیبانی محصول، نحوه استفاده و نگهداری محصول و… سؤال میکنند.
۱۰. اثبات اجتماعی
امروزه وجود ارتباطات اجتماعی درواقع غیرقابلانکار شده است و فرصت ارتباط با مخاطبان را، بیشتر از هر زمان دیگری آسانتر کردهاند. برندها و فروشندگان آنلاینی که در سطح احساسی با خریدارانشان ارتباط برقرار میکنند؛ درواقع با این کار، اعتماد و حمایت از برندشان را ایجاد میکنند.
منظور از اثبات اجتماعی این است که شما بتوانید ارزشهای اجتماعی را با محتواهای تولید شده توسط خود کاربر، پیوند دهید. این یکی از ویژگیهای ضروری است که به فروشندههای آنلاین، شخصیت میدهد.
کاربران در فضای دیجیتال دائم در مقابل، تبلیغات و حجم انبوهی از تنوع کالاها هستند.
۱۱. ویژگی های امنیتی
امروزه معاملات آنلاین، بخش جداییناپذیر از زندگی روزمرهٔ ما افراد شده است. به همین ترتیب وبسایتهای فروشگاهی آنلاین، میتوانند هدف سودآوری برای مجرمان اینترنتی و کلاهبرداران فضای سایبری، باشند. درواقع این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است که صاحبان وبسایتهای فروشگاهی، از اطلاعات مشتری محافظت کنند و برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی کاربر، اقداماتی را انجام دهند.
ویژگیهای امنیتی که برای سایتهای فروشگاهی، موردنیاز است عبارتاند از:
-
گواهی SSL
گواهی SSL، درواقع اتصال ایمنی بین کاربر و وبسایت برقرار میکند. پس قبل از اینکه بخواهید اعتماد کاربران را به دست آورید، به دنبال عبارت HTTPS و یک قفل سبز در نوار آدرس خود باشید و یک فروشنده با گواهی ssl با شناسایی نام، انتخاب کنید.
اما درحقیقت این برندها هستند که از نظر اجتماعی، مشتری را به خود درگیر میکنند و کاربر را برای خرید محصولی که میتواند زندگی را راحتتر و آسان کند، ترغیب میکنند.
شبکههای اجتماعی به سایتها و برندهای فروشگاهی این اجازه را میدهند تا اصالت خودشان را نشان دهند و ارتباط عاطفی با مخاطبان خود، داشته باشند.
-
احراز هویت دو عاملی
با نیاز به نام کاربری، رمز ورود و کد ارسالی توسط سیستم که از طریق ایمیل یا پیامک ارسال میشود؛ یکلایه امنیتی اضافی میتوانید به سایت فروشگاهی خود اضافه کنید.
-
استفاده از فایروال
فایروال، درواقع درگاه یا دیواری بین دو شبکه را ایجاد میکند و به ترافیک مجاز، اجازهٔ ورود میدهد همچنین میتواند ترافیک مخرب را مسدود کند.
-
هاست با کیفیت
یکی دیگر از مهمترین معیارهای که وضعیت امنیت یک سایت فروشگاهی را مشخص میکند، هاستی هست که سایت در حال اجرا در آن است، اگر شما از شرکت معتبری اقدام به خرید هاست نکنید، قطعاً در آیندهای نزدیک به مشکل خواهید خورد.
برای اینکه بهترین هاستینگ ایران را بشناسید پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین هاستینگهای ایران را مطالعه نمایید.
-
پیوند سیاست حفظ حریم خصوصی
سیاست حفظ حریم خصوصی در پاورقی، شامل خطمشیهای رازداری وبسایت است و این قابلیت را دارد که اطلاعات مشتری هرگز با اشخاص ثالث، به اشتراک گذاشته نشود.
۱۲. پرداخت الکترونیکی
یکی دیگر از امکاناتی که باید در انتخاب آن دقت داشته باشید، انتخاب درگاه پرداخت الکترونیکی مناسب است. چراکه درگاه پرداختی که انتخاب میکنید باید بتواند امنیت مشتری را به طور کامل تأمین کند تا خریدار با خیالی آسوده اطلاعات محرمانهٔ حساب خود را وارد کرده و سفارش خود را ثبت کند.
برای اینکه درگاههای اینترنتی را بشناسید پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین درگاههای واسط ایران را مطالعه نمایید.
۱۳. اطلاعات دقیق حملونقل
وجود هزینههای غیرمنتظره حملونقل باعث میشود که کاربران سبد خرید آنلاین خود را کنار بگذارند و از خرید خود منصرف شوند که این مورد میتواند بسیار نگرانکننده باشد؛ چراکه مشتریان زیادی از دست خواهد رفت.
برای مشتری این موارد خیلی مهم است که سایتهای فروشگاهی امکاناتی مانند پرداخت درب منزل یا بهصورت آنلاین، هزینه ارسال محصول، زمان تحویل محصول، گزینههایی برای تحویل سریعتر، ارسال یک سایز بزرگتر و کوچکتر از انتخاب مشتری و لیست مناطق دور درج شود تا انتخاب برای آنها، راحتتر باشد.
جالب است بدانید که خریداران در موارد ارسال رایگان، ۳۰ درصد امکان ثبت سفارش آنها افزایش پیدا میکند.
۱۴. دسترسی به صفحه تماس با چند کلیک
وقتی نوبت به راهاندازی یک سایت فروشگاهی میرسد، هیچ چیزی بیشتر از این ویژگی “تماس با ما” که کاملاً واضح ارائه شده باشد حس اعتماد را در کاربر ایجاد نمیکند. این مسئله بهویژه توی فروش کالاهای پیشرفته یا محصولات فنی بسیار اهمیت دارد.
هرگز امکان تماس با مشتری یا درخواست پشتیبانی را برای خریدار سخت نکنید. صفحه تماس را از ویژگیهای وبسایت فروشگاهی در نظر بگیرید و روشهای مختلفی را برای دسترسی به تماس قرار دهید؛ مانند تلفن، ایمیل، فرم آنلاین، گفتگوی آنلاین، ارسال تیکت و …
حتماً لینکهای مربوط به خدمات مشتری و نقشههای گوگل مکان فیزیکی فروشگاهتان را (در صورت وجود) اضافه کنید.
۱۵. امکان بازگشت کالا
امکان بازگشت کالا هم یکی دیگر از ویژگیهای اساسی یک وبسایت فروشگاهی، بهحساب میآید. این قابلیت یکی دیگر از موارد اعتمادسازی مشتریان، برای خرید اینترنتی به شمار میرود.
با این ویژگی شما این اطمینان را به خریداران میدهید که اگر از کالایی که خریداری کردهاند، ناراضی هستند یا ابعاد و اندازه دیگهای از محصول را میخواهند، میتوانند کالا را بازگشت دهند.
درواقع با انجام این کار این فرصت را به مشتری خواهید دادید تا اگر کالا را به هر دلیلی پسند نکردهاند، میتوانند آن را مرجوع کنند که همین امر باعث میشود خریداران با دست بازتری خرید خود را انجام دهند و دیگر نگرانی مواردی مانند سایز، رنگ، کیفیت و.. نباشند.
۱۶. امکان جستجوی سریع محصولات
یکی از بهترین امکانات سایت فروشگاهی، امکان فیلترکردن محصولات است که بر اساس قیمت، سایز، رنگ و برند و.. صورت میگیرد. در این سیستم کاربر میتواند از بین محصولات موجود، محصولی را که مد نظرش هست را سریعتر پیدا و به سبد خریدش اضافه کند.
اگر مشتری از بین صدها یا میلیونها کالا، نتواند در عرض چند ثانیه اول محصولی را که دنبال آن است را پیدا کند، این احتمال وجود دارد که از سایت فروشگاه شما خارج شود و به سراغ سایت دیگری رود. درنتیجه حتماً سایتتان را از نظر نوع کالا دستهبندی کنید و امکان جستجوی سریع و فیلترکردن نتایج را در آن قرار دهید تا کاربر باتوجهبه نیاز خود بتواند کالا را پیدا و خریداری کند.
۱۷. امکان دسترسی به گزارش سایت و فروش
اغلب این امکاناتی که تا الان برای شما ذکر کردیم، بیشتر برای کاربران سایت فروشگاهی بود.
اما این یک مورد که امکان دسترسی به گزارش سایت و فروش سایت هست مخصوص شما وبمستران و صاحبان وبسایتهای فروشگاهی است. اینکه شما بتوانید متوجه شوید که در ماه گذشته چقدر فروش داشتید؟ یا کدام محصول شما پرفروش یا کمفروش بوده است، میتواند اطلاعات خیلی مفیدی از وبسایت فروشگاهی به شما بدهد که با استفاده از آن میتوانید عیبهای کارتان را بررسی و به دنبال رفع و اصلاح آنها باشید.
همچنین اینکه بتوانید طراحی و محتوای سایتتان را در صورت نیاز، بهتر کنید، کیفیت محصولاتتان را بالا ببرید، با انجام این کار شاهد افزایش فروش خود نیز، شدهاید.
۱۸. امکان گفت و گوی آنلاین
همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، مشتری علاقه دارد قبل از اینکه یک محصول را خریداری میکند دربارهٔ محصول بهخوبی تحقیق کند تا از کیفیتش اطمینان حاصل کند.
اما اگر محتوایی که شما در کنار محصول قرار میدهید برای مشتری کافی نباشد،خریدار در این حالت میتواند سؤالاتش را از طریق قسمت پشتیبانی یا چت آنلاین مطرح کند.
البته لازم به ذکر است که مدت زمانی طول میکشد مشتری پاسخ سؤالش را دریافت کند بسیار مهم است. اگر سایت شما دارای چت آنلاین و پشتیبانهای شبانهروزی داشته باشد، مشتری میتواند سریعتر پاسخ سؤالاتش را دریافت کند.
چراکه این کار باعث بالارفتن رضایت مشتری میشود، درواقع مشتری راحتتر میتواند خریدش را انجام دهد و این یک مزیت برای سایت نیز، بهحساب میآید.
سخن پایانی
تا اینجا در این مقاله سعی کردیم تمامی امکانات یک سایت فروشگاهی را برای شما عزیزان، توضیح داده باشیم و همچنین دریافتیم که یک سایت فروشگاهی برای اینکه فروش خوبی داشته باشد به چه امکاناتی نیاز دارد.
اما مسئله مهمتری وجود دارد این است که سفارش طراحی سایت فروشگاهی را به چه کسی بسپاریم؟ که بتواند تمام امکاناتی را که برای سایت فروشگاهی نیاز است را ایجاد کند.
برای پاسخ به این سؤال میتوان گفت که شما باید سفارش طراحی سایتتان را به متخصصان طراحی سایت باتجربه و سئوکاران حرفهای بسپارید.
سایت رویال کد دارای بهترین و مجربترین متخصصان طراحی فروشگاه اینترنتی و سئوکاران حرفهای است.
شما با انتخاب این شرکت طراحی سایت درواقع قادر خواهید بود امکانات دلخواه را باتوجهبه حرفه و کسبوکارتان، سفارش دهید تا به سایت فروشگاهیتان، اضافه شود همچنین اگر تا به الان برای خودتان وبسایتی نداشتهاید، بهراحتی میتوانید داخل سایت رویال کد سفارش طراحی وبسایت با امکانات دلخواه را انجام دهید.
برای مشاوره رایگان در این زمینه میتوانید با ما در تماس باشید.
خوشحال میشویم نظرات خود را درباره امکاناتی که در این مقاله گفته شد، در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد